مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 14:402018-02-21بين الملل

الجبیر: آلمان نباید با عربستان مثل توپ فوتبال برخورد کند


پس از گذشت سه ماه از تنش در روابط میان برلین و ریاض، وزیر امور خارجه عربستان تاکید کرد: ما می خواهیم تضمین های لازم ارائه شود که با عربستان مانند توپ فوتبال برخورد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در مصاحبه ای با خبرگزاری آلمانی د.

پ.

آ خاطرنشان کرد: نمی توان بازگشت سفیر عربستان به برلین را که ماه نوامبر از آلمان خارج شد قبل از تشکیل دولت جدید این کشور پیش بینی کرد.

وی در ادامه افزود: می توانم بگویم که ما نسبت به اظهارات اخیر دولت آلمان خرسند نیستیم و ما می خواهیم تضمین های لازم ارائه شود که با عربستان مانند توپ فوتبال برخورد نشود.

زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان طی کنفرانس مطبوعاتی خود در 16 نوامبر عربستان را به طور غیرمستقیم به در پیش گرفتن سیاست ماجراجویی در منطقه خاورمیانه متهم کرد.

گابریل در دیدار با جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان درباره سرنوشت سعد حریری، نخست وزیر این کشور گفته بود: لازم است اروپا موضع مشترکی درباره ماجراجویی که از چند ماه پیش در منطقه آغاز شده اتخاذ و تأکید کند که ما هرگز این ماجراجویی را قبول نخواهیم کرد و درباره آن ساکت نخواهیم نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجبیر: آلمان نباید با عربستان مثل توپ فوتبال برخورد کند

الجبیر: آلمان نباید با عربستان مثل توپ فوتبال برخورد کند