مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 13:562018-02-21دانش

ایجاد 3400 شرکت دانش بنیان در کشور/ تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم


معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 3 هزار و 400 شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد و بیش از 2 هزار استارت آپ ویکند برگزار شده، - اما هنوز 10 درصد هستیم در حالی که ظرفیت کشور ما بیشتر از این رقم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، علیرضا دلیری ظهر امروز در پیش رویداد استارت آپ ویکند پسته در دانشگاه ولی عصر (عج) اظهار داشت: بیش از 5 میلیون دانشجو و تعداد زیادی استاد دانشگاه در کشور داریم، جایگاه ما در بحث تولید علم در دنیا برجسته است و در منطقه مقام اول علمی را داریم که جزو افتخارات ما است.

وی با اشاره به اینکه این امر نشان می دهد، نیروی انسانی توانمندی داریم که می تواند اثرگذار باشد، بیان داشت: در این بخش که از این علم، زیاد نتوانستیم برای زندگی روزمره مردم و تبدیل به محصول استفاده کنیم، دچار ضعف هستیم، خام فروشی در کشور بالا است و تولیدات ما خام هستند، همچنین نوآوری و فناوری در محصولات کمتر به کار رفته است.

دلیری تصریح کرد: ما افراد تحصیلکرده خوبی داریم و در تولید مهندس رتبه دوم و سوم دنیا هستیم، این ها چه می کنند و چرا نتوانستیم، اقتصاد خود را بر پایه علم و دانش بنا در فرآیند تولید تغییر ایجاد و بین فارغ التحصیل دانشگاه، تولیدکننده و صنعتگر ارتباط برقرار کنیم در تبدیل ایده به محصول نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3400 شرکت دانش بنیان در کشور/ تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم

ایجاد 3400 شرکت دانش بنیان در کشور/ تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم