مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:552018-02-21سياسي

امیر حاتمی با رییس جمهور آذربایجان دیدار کرد


وزیر دفاع جمهوری اسلامی با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان، طرفین درباره همکاری های دوجانبه در امور دفاعی و نظامی و همچنین مسائل منطقه ای گفت و گو و تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری آذربایجان در این دیدار گفت: روابط دوستانه و برادرانه بین کشورآذربایجان و ایران در زمینه های مختلف، از جمله صنایع نظامی و فنی، به طور موفقیت آمیز توسعه یافته است.

علی اف اظهار داشت: حضور وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان، فرصت خوبی برای بحث در مورد وضعیت فعلی روابط بین دو کشور در حوزه های نظامی و نظامی و فنی و چشم انداز همکاری های بیشتر خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از سفر اخیر خود به تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رییس جمهوری ایران تصریح کرد: طی سال های اخیر نزدیک به 10 دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران داشته ام که ببانگر سطح بالای روابط بین دو کشور است .

حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: معظم له بر توسعه روابط با کشورهای همسایه و برقراری روابط دوستانه و برادرانه با کشور آذربایجان تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی با رییس جمهور آذربایجان دیدار کرد

امیر حاتمی با رییس جمهور آذربایجان دیدار کرد