مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:462018-02-21سياسي

اختصاص ردیف اعتباری برای راه آهن بستان آباد- سراب/ برقی شدن راه آهن جلفا


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ردیف اعتباری راه آهن های شعبه ای بستان آباد- سراب در قانون بودجه 97، از برقی کردن راه آهن جلفا خبر داد و گفت: - با تکمیل این راه آهن، به شبکه ریلی آسیایی میانه در منطقه آزاد ارس وصل خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با شورای راهبری تدوین دومین سند تدبیر توسعه استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تدوین اولین نسخه این سند که در سال 92 انجام شد کار بسیار ارزشمندی است و ما پایه های نظری آن را کاملا قبول داریم؛ اما برای اینکه برنامه های آن عملیاتی تر شود نیاز به بازنگری داشت که این بازنگری نیز در دومین نسخه آن در حال انجام است.

وی افزود: در حدود 70 سال گذشته توسعه مملکت بر پایه منابع مالی دولت بود و بیشتر به توسعه سیاسی توجه می شد و استقرار غیرمنطقی برخی از کارخانجات بزرگ در تعدادی از شهرها موید این مطلب است؛ اما حالا دولت منابع مالی محدودی دارد و برای مدیریت این منابع محدود نیاز به برنامه ریزی هایی مثل تدوین سند تدبیر توسعه داشتیم.

استاندار آذربایجان شرقی کاهش تعداد هسته های کلیدی اولین سند تدبیر توسعه استان از 40 هسته به 13 هسته در دومین سند را اقدامی ارزشمند عنوان و تصریح کرد: توجه به مقولاتی مثل حمل و نقل بسیار ضروری به نظر می رسد؛ چرا که در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف اعتباری برای راه آهن بستان آباد- سراب/ برقی شدن راه آهن جلفا

اختصاص ردیف اعتباری برای راه آهن بستان آباد- سراب/ برقی شدن راه آهن جلفا