مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:462018-02-21ورزشي

تمام تلاشم معطوف به مسابقات جهانی 2019 است


تمام تلاش خود را معطوف حضور در مسابقات وزنه برداری جهانی 2019 کرده ام.

- علی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: از مسؤولان انتظار توجه بیشتر برای حمایت ورزشکاران وجود دارد، در حال حاضر در وضعیت استراحت و دوره بدن سازی برای حضور در مسابقات بازی های آسیایی به سر می برم.

وی بیان کرد: چهار سال از عضویت من در تیم ملی می گذرد و چهار مدال آسیایی و یک طلای جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارم و تاکنون در مسابقات آسیایی تایلند، ازبکستان، ترکمنستان و جام باشگاه های ترکمنستان حضور داشته ام.

قهرمان وزنه برداری جهانی در خصوص مسابقات جهانی آناهیم آمریکا گفت: این مسابقه با حضور قهرمانان جهان از کشورهای آمریکا، لهستان، ازبکستان و کره برگزار شد و این دومین تجربه حضور من در مسابقات جهانی است که با تلاش خودم و کمک خداوند موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شدم.

وی تأکید کرد: پایه سازی در ورزش امر ضروری است و از مسئولین انتظار می رود توجه ویژه ای به ورزش سنین پایه و نوجوانان داشته باشند تا ورزشکار فارغ از مشکلات سیستم سرمایشی و گرمایشی و کمبود دستگاه بدن سازی به تمرینات خود ادامه دهد، مسابقات بین المللی از سطح بالایی برخوردار است و این امر می طلبد ورزشکار مطابق با استانداردهای حاکم بر فضای ورزشی به تمرینات خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاشم معطوف به مسابقات جهانی 2019 است

تمام تلاشم معطوف به مسابقات جهانی 2019 است