مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:052018-02-21اقتصادي

دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آغاز به کار کرد


نمایشگاه های بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، صرفه جویی انرژی و محیط زیست صبح امروز (چهارشنبه) با حضور معاونان وزیر نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و صنعت، - معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت و جایگاه انرژی های نو در کشور و لزوم اجرای راهکارهای بهینه سازی و صرفه جویی انرژی که به توسعه صنعت انرژی های پاک کمک می کند، نمایشگاه امسال انرژی های تجدیدپذیر به صورت همزمان با نمایشگاه محیط زیست برگزار می شود.

این نمایشگاه به عنوان مهمترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه صنایع مرتبط با انرژی های نو و صرفه جویی انرژی برپا می شود فرصت مناسبی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت کنند.

در نمایشگاه امسال 37 شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، اتریش، ترکیه، سوییس، آلمان، نروژ، چین، یونان، تایوان، ایتالیا، امارات متحده عربی و کانادا و بیش از 200 شرکت داخلی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آغاز به کار کرد

دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آغاز به کار کرد