مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 12:002018-02-21سياسي

نجفی: مشکلات بانکی و بیمه ای مهمترین مانع برای حضور شرکت های خارجی در ایران است


شهردار تهران که در چارچوب دیداری 4 روزه از ورشو به این شهر سفر کرده، ضمن سخنرانی در همایش تجاری لهستان و ایران از سرمایه گذاران و شرکت های لهستانی دعوت کرد برای حضور در پروژه های هوشمندسازی تهران اقدام کنند.

- دعوت از لهستانی ها برای حضور در پروژه های هوشمندسازی تهران نجفی: مشکلات بانکی و بیمه ای مهمترین مانع برای حضور شرکت های خارجی در ایران است شهردار تهران که در چارچوب دیداری 4 روزه از ورشو به این شهر سفر کرده، ضمن سخنرانی در همایش تجاری لهستان و ایران از سرمایه گذاران و شرکت های لهستانی دعوت کرد برای حضور در پروژه های هوشمندسازی تهران اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نجفی که به دعوت هانا گرونکویچ والتز، شهردار ورشو به لهستان سفر کرده است، در جمع فعالان بخش خصوصی این کشور ضمن اشاره به اولویت جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرداری تهران و راه اندازی دپارتمان ویژه برای این منظور در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری، به تشریح برخی از مهم ترین زمینه های سرمایه گذاری مستقیم و مشارکت لهستانی ها پرداخت.

وی پروژه های مرتبط با توسعه زیرساخت های شهر هوشمند را از جمله مهم ترین پروژه های شهرداری تهران دانست و گفت: موضوع شهر هوشمند و هوشمندسازی شهر به تازگی و برای نخستین بار از طرف من به عنوان یکی از برنامه های اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی: مشکلات بانکی و بیمه ای مهمترین مانع برای حضور شرکت های خارجی در ایران است

نجفی: مشکلات بانکی و بیمه ای مهمترین مانع برای حضور شرکت های خارجی در ایران است