مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:352018-02-21اقتصادي

طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت های بزرگ


فروشگاه اینترنتی زنبیل به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز، در طرح "عید امسال با زنبیل" برای کارکنان شرکت های بزرگ و معتبر، تخفیف هایی مازاد بر تخفیف های مشتریان عادی لحاظ کرده است.

- طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت های بزرگ فروشگاه اینترنتی زنبیل به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز، در طرح "عید امسال با زنبیل" برای کارکنان شرکت های بزرگ و معتبر، تخفیف هایی مازاد بر تخفیف های مشتریان عادی لحاظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور، با عرضه بیش از 10 هزار کالای بادوام با تنوع بیش از 100 برند مطرح بازار در رسته هایی همچون زنبیل به عنوان یکی از معتبرترین کسب وکارهای اینترنتی کشور، تمام خریدهای انجام شده را تا 10 روز گارانتی می کند.

این 10 روز گارانتی شامل: گارانتی قیمت، سلامت، مغایرت، اصالت و عودت می باشد.

به عنوان مثال بر اساس 10 روز گارانتی قیمت، چنانچه تا 10 روز پس از خرید یک کالا از زنبیل، مشابه همان کالا را در فروشگاه معتبر دیگری با قیمت کمتر مشاهده کردید، به راحتی می توانید با اعلام موضوع، در کمتر از دو ساعت مابه التفاوت وجه خود را پس بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت های بزرگ

طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت های بزرگ