مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:252018-02-21ورزشي

وثوق احمدی: تکرار روبرو نشدن با اسراییل، کشتی ایران را تعلیق می کند


عضو کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی کشتی گفت: اگر یک بار دیگر موضوع رو در رو نشدن کشتی گیران ایران با حریفان اسراییلی وجود بیاید دیگر کاری از دست خادم هم برنمی آید.

- روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در رای منتشر شده از سوی کمیته حقوقی اتحادیه جهانی، به سه ماده از آیین نامه انضباطی شامل ماده 3 بند دوم، ماده 7 و بند دوم از ماده 9 اشاره شده که بر این اساس اگر فردی در واقع اعم از کشتی گیر یا مربی مباحث مربوط به انجام عادلانه مسابقات، نتایج آن و یکپارچگی مسابقات را نقض کند با محرومیت مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: محرومیتی که برای این تخلف در مواد فوق اشاره شده از یک ماه تا سه سال است که در این پرونده برای علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی شش ماه و برای مربی او دو سال بنا به میزان تاثیر گذاری از نظر اتحادیه جهانی کشتی در نظر گرفته شده است.

وثوق احمدی تصریح کرد: این رای نشان می دهد فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم به عنوان عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی توانسته است استدلات مناسبی برای این پرونده بیان کنند و با ارتباطات مناسب خود موضوع را این بار صرفا به سمتی برده اند که خطری کشتی ایران را تهدید نکند.

وی با اشاره به نقش کمیته بین المللی المپیک در صدور این رای نیز اظهار داشت: کمیته بین المللی المپیک (IOC) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وثوق احمدی: تکرار روبرو نشدن با اسراییل، کشتی ایران را تعلیق می کند

وثوق احمدی: تکرار روبرو نشدن با اسراییل، کشتی ایران را تعلیق می کند