مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:252018-02-21حوادث

شکارچیان بی توجه به آنفلوآنزا، دام هوایی پهن می کنند


رییس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر گفت: با هرگونه تخلف در خصوص شکار و صید، با توجه به اهمیت ویژه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر، اکبرمیغی گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر در طی گشت زنی و حفاظت از مناطق حوزه استحفاظی در سطح شهرستان موفق به کشف و جمع آوری 4 رشته دام هوایی در سطح اراضی شهرستان شدند.

وی افزود: با توجه به مهاجرت پرندگان به شهرستان مامورین این اداره با اهتمام ویژه به پایش از مناطق مختلف شهرستان با هرگونه تخلف در خصوص شکار و صید با توجه به اهمیت ویژه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به شدت برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر ادامه داد: طی همکاری با مامورین مرزبانی شهرستان در پی کشف برداشت غیرمجاز ماسه از اراضی ساحلی صفرمحله پره سر و معرفی متخلفین به دادگاه اقدام به پیگیری پرونده در دادگاه کیفری شهرستان شده که با پیگیری حقوقی پرونده و مذاکره با دادستان شهرستان، رای به محکومیت و یکسال حبس برای بزه تخریب محیط زیست برای یکی از متهمان پرونده صادر کرد .

میغی تصریح کرد: هرگونه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از اراضی ساحلی و رودخانه های شهرستان ممنوع بوده و با متخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان بی توجه به آنفلوآنزا، دام هوایی پهن می کنند

شکارچیان بی توجه به آنفلوآنزا، دام هوایی پهن می کنند