مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:152018-02-21سياسي

3 هزار نفر در آزادراه تهران-شمال مشغول فعالیت هستند


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص دو پروژه بزرگ عمرانی ادامه همت(شهدای البرز) و قطعه اول آزادراه تهران-شمال که در محدوده استان البرز واقع شده است، - توضیحاتی ارائه داد.

تقی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: فعالیت در پروژه ادامه همت در حال انجام است، اما در حال حاضر انجام این پروژه به شهرک المهدی برخورد کرده است.

رضایی افزود: پیشتر در جلسه ای که با حضور دادستان کرج، نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز برگزار شد، ساکنین در خصوص قیمت به تفاهم رسیدند.

وی ادامه داد: پس از این، قیمت گذاری انجام و چک های مورد نظر نیز کشیده شده است، بنابراین ساکنین باید این شهرک را تخلیه کنند تا کار ادامه پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: برای تخلیه باید با ساکنین به تفاهم رسید زیرا با توجه به ایام آخر سال، عنوان می کنند که برای تخلیه نیاز به زمان دارند.

رضایی به اولتیماتوم استاندار البرز برای اتمام هر چه سریع تر این پروژه اشاره و اعلام کرد: اگر ساکنین شهرک المهدی زودتر این شهرک را تخلیه کنند، بهره برداری از یک لاین این پروژه تا آخر اسفند امکان پذیر است.

این مسئول در خصوص آزادراه تهران شمال که قطعه اول آن در محدوده استان البرز واقع شده است نیز گفت: حدود 3 هزار نفر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار نفر در آزادراه تهران-شمال مشغول فعالیت هستند

3 هزار نفر در آزادراه تهران-شمال مشغول فعالیت هستند