مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 09:552018-02-21سياسي

بررسی مسائل اخیر دراویش در شمال تهران در جلسه کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده این کمیسیون با حضور مسئولین انتظامی و امنیتی به منظور بررسی مسائل اخیر دراویش در شمال تهران و منطقه پاسداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین نقوی حسینی ضمن تشریح جلسه امروز صبح این کمیسیون بیان کرد: در این جلسه با اشاره به اینکه حادثه اخیر امنیت و آرامش مردم را دچار خدشه کرده است و عده ای سرخود بدون رعایت نظم و امنیت به جان و مال مردم خسارت وارد می کنند، گفته شد که سابقه این قائله برمی گردد به بازداشت چهار نفر از سرحلقه های این گروه انحرافی که البته آن موضوع مدیریت شد، اگرچه در همان دوران هم شاهد اقدامات ساختارشکنانه این گروه ها بودیم.

وی افزود: بعد از آن ماجرا اطراف خانه تابنده هر روز 100 نفر یا 200 نفر با وسایل و سلاح های سرد جمع می شدند و ادعای حفظ امنیت تابنده را داشتند که خود تابنده به آنها اعلام کرده بود که ما اصلا مشکل امنیتی نداریم ولی هدف این گروه ها چیز دیگری است و به جاهای دیگری وصل هستند.

هر روز با ماشین و وسایل جمع می شدند تا اینکه در روز 29 بهمن دو سارق اتومبیل دستگیر می شوند و ماجرا از همین جا شروع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علیرغم همه گفت وگوها و مذاکرات منطقی و آرام با افراد معترض و اینکه این افراد سارق اتومبیل هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل اخیر دراویش در شمال تهران در جلسه کمیسیون امنیت ملی

بررسی مسائل اخیر دراویش در شمال تهران در جلسه کمیسیون امنیت ملی