مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 09:452018-02-21اقتصادي

پروژه غیرهمسطح پل آذربایجان سال آینده به بهره برداری می رسد


رییس کمیسیون عمران شورای شهر ارومیه گفت: پروژه غیرهمسطح پل آذربایجان سال آینده به بهره برداری می رسد.

  - عادل فتاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: پروژه غیر همسطح و 4 بانده آذربایجان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یکی از فاخرترین پروژه های شمال غرب کشور است که با 200 میلیارد تومان اعتبار در سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

فتاح با بیان اینکه یکی از برنامه های شهر ارومیه بحث مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک است تصریح کرد: احداث کمربندی یا رینگ میانی شهر ارومیه به طول 24 کیلومتر با 15 تقاطع غیر همسطح با هزینه بالغ بر 750 میلیارد تومان از جمله اقدامات شهرداری و شورای شهر طبق سند راهبردی برای کنترل ترافیک شهر ارومیه است.

نائب رییس شورای شهر ارومیه افزود:کمربندی دوم شهر ارومیه به طول 42 کیلومتر و 23 تقاطع غیر همسطح یکی از پروژه های فاخر شهری وبزرگترین پروژه با مزایای پدافند غیر عامل از طریق اتصال یک پارچه ورودی ها و خروجی ها اصلی و فرعی باعث کاهش آلودگی هوا،کاهش حجم ترافیک در ساعات اوج تردد ، کاهش زمان رسیدن به مبدا و کنترل حاشیه نشینی در حریم شهر شده است.

وی در خصوص تراموای شهر ارومیه اظهار کرد: تراموای شهری ارومیه،به طول 10 کیلومتر از پایانه مسافربری در کمربندی خاتم النبیا تا خیابان شهید قاسمی جنب پارک ساوالان که 10 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه غیرهمسطح پل آذربایجان سال آینده به بهره برداری می رسد

پروژه غیرهمسطح پل آذربایجان سال آینده به بهره برداری می رسد