مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 08:562018-02-21بين الملل

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد برخی از مسئولان غربی شریک جرم تروریست ها هستند


وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات راکتی تروریست ها به مناطقی در استان دمشق، عدم محکومیت آن در شورای امنیت را عامل تداوم چنین جنایاتی عنوان کرد.

- ، وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به دبیر کل سازمان مل متحد و رییس شورای امنیت مراتب اعتراض خود را به حمایت برخی از مسئولان غربی از تروریست های حاضر در سوریه اعلام کرد.

روز گذشته تروریست ها با خمپاره، مناطق غوطه شرقی و ریف دمشق را بمباران کردند که در جریان آن ده ها غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

در این نامه ها آمده است که خیابان های دمشق و محله های مسکونی، مدارس، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مؤسسات خدماتی و برخی از مراکز دیپلماتیک از آلت قتاله تروریست ها (حملات خمپاره ای و راکتی) در امان نیست.

دمشق تأکید کرد: این حملات تروریستی درست زمانی صورت گرفت که برخی از مسئولان غربی به ما حملاتی کردند که فقط می توان آن را حمایت مستقیم از این تروریست ها و تشویق آنان برای اعمال تروریستی و قتل دانست .

به گفته دمشق، این مسئله بدین معناست که مسئولان غربی شریک جنایات تروریست ها هستند؛ چرا که این مسئولان برای حکومت سوریه حقی برای دفاع از شهروندانش و مبارزه با تروریسم قائل نیستند و این مسئله نیز در چارچوب توطئه پستی است که این افراد از هفت سال پیش در حال اجرای آن [علیه دمشق] هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد برخی از مسئولان غربی شریک جرم تروریست ها هستند

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد برخی از مسئولان غربی شریک جرم تروریست ها هستند