مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 01:012018-02-20بين الملل

یادداشت/ حسین شریعتمداری تحلیل احمقانه!


در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می فرستند؟! اگر توماس جفرسون -از واضعان دموکراسی آمریکا- سر از خاک بیرون می کرد، - می گفت؛ این روش که شما دنبال می کنید آنارشیسم است، نه دموکراسی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: 1- نا آرامی های دو شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت 5تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم را در پی داشت و با تخریب خانه ها، خودروها و مغازه ها، زیرگرفتن وحشیانه مردم با اتوبوس، حمله با قمه و شمشیر و چاقو به رهگذران و دهها نمونه دیگر از وحشیگری همراه بود را نمی توان در بستر اعتراض جماعتی که تحت پوشش دراویش به میدان آمده و جنایت آفریده بودند تعریف کرد.

این برداشت نه فقط ساده لوحانه، که بسیار احمقانه است اگر چه بعید نیست که دامن زدن به این برداشت احمقانه برای رد گم کردن نیز باشد.

جنایاتی که این گروه در پوشش دراویش مرتکب شده اند فقط با جنایات وحشیانه داعش قابل مقایسه است و کمترین تردیدی باقی نمی گذارد که بخشی از تفاله های داعش هستند که این بار از آستین یکی از فرقه های به شدت بدنام دراویش بیرون کشیده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین شریعتمداری تحلیل احمقانه!

یادداشت/ حسین شریعتمداری تحلیل احمقانه!