مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 18:162018-02-20سياسي

امنیت کشور مرهون حضور رهبری است/ وزیر هزار میلیاردی نمی خواهیم


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دشمنان امروز باید بدانند که امنیت کشور زیر نظر ولایت و مرهون حضور رهبری است و هرگز به اهداف شوم خود دست نمی یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بهشهر، حجت الاسلام یدالله غلامی بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و در شانزدهمین یادواره پایگاهی و یاد و خاطره علامه ایازی(ره) و دو یادگارش که در مسجد جامع رستمکلا برگزار شد، اظهار کرد: مصیبت ما زمانی آغاز شد که بین عترت و قرآن فاصله افتاد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت هزار و 200 سال شمع فروزانی به نام ولایت فقیه روشن شد، افزود: با روشن شدن این چراغ هدایت عواملی در داخل و خارج به دنبال خاموشی آن بودند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه یک کشور با قدرت زنده و سرپا زنده است، بیان کرد: امنیت، علم و فناوری، نفوذ سیاسی و قدرت چانه زنی در دنیا، اقتصاد و فرهنگ از عوامل تولیدکننده قدرت هستند.

این مسؤول با بیان اینکه امنیت، علم و فناوری، نفوذ سیاسی و قدرت چانه زنی ایران در دنیا مستقیما زیر نظر رهبری است، تصریح کرد: عده ای در داخل و خارج با ایجاد آشوب و زیر گرفتن سربازان امنیت به دنبال ازبین بردن امنیت کشور هستند اما باید بدانند که امنیت کشور زیر نظر ولایت است و هرگز به اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور مرهون حضور رهبری است/ وزیر هزار میلیاردی نمی خواهیم

امنیت کشور مرهون حضور رهبری است/ وزیر هزار میلیاردی نمی خواهیم