مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 15:562018-02-20سياسي

اسلام ناب فاطمی، علوی و مهدوی اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می کند


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام ناب فاطمی، علوی و مهدوی تمام اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و شهیدان ادامه دهنده راه حضرت زهرا (س) هستند و راه عزت همین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کوهبنان، همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ‏مراسم یادواره شهدای شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، دسته جات و هیات عزاداری و جمعی از خانواده های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران در محل مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با استناد به کلام وحی اظهار داشت: شهید مقتول فی سبیل الله است که جان خود را تقدیم راه خدا کرده است و جا دارد که ما هم به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا جان، مال، آبرو و تمام توان خود را در راه دین خدا خرج کنیم.

وی اضافه کرد: شهدا از ما می خواهند راه خدا را برای بندگی مردم هموار کنیم آنان همواره زنده اند، بنابراین مرگ و نیستی ندارند، البته ملتی که شهادت دارد افسردگی و مردگی ندارد، بلکه زنده و تأثیرگذار است و به بشریت جهت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام ناب فاطمی، علوی و مهدوی اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می کند

اسلام ناب فاطمی، علوی و مهدوی اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می کند