مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 15:562018-02-20سياسي

در سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در سپاه به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام کرد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به همراه مسؤولان استانی با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

- نماینده ولی فقیه در سپاه به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام کرد نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به همراه مسؤولان استانی با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن حضور در سوگواره یاس نبوی ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همراه حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) و حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای هشت دفاع مقدس و مرحوم آیت الله باریک بین ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن حضور بر مزار آیت الله باریک بین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین، ایشان را شخصیتی برجسته و یکی از علمای انقلابی استان معرفی کرد و اظهار داشت: قزوین با پیشینه تاریخی دارای علمای بزرگ و شهدای برجسته ای همچون شهید بابایی، رجایی، لشکری و سید آزادگان ابوترابی بوده که زبانزد خاص و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در سپاه به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام کرد

در سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در سپاه به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام کرد