مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 13:162018-02-20اقتصادي

وام 100 میلیون یورویی آلمان به ازبکستان برای اجرای طرح های اقتصادی


بانک ملی امور اقتصادی خارجی ازبکستان و «AKA Bank» آلمان برای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی ازبک ها با کشورهای اروپایی قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو امضا کردند.

- بانک ملی امور اقتصادی خارجی ازبکستان و AKA Bank آلمان برای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی ازبک ها با کشورهای اروپایی قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در تاشکند، بانک ملی امور اقتصادی خارجی ازبکستان و  AKA Bank آلمان برای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی ازبک ها با کشورهای اروپایی قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو امضا کردند.

این قرارداد در چارچوب اجرای فرمان رییس جمهور ازبکستان در مورد توسعه بیش از پیش همکاری های دوجانبه با آلمان امضا شده است.

قرارداد امضا شده با AKA Bank اجرای توافقات به دست آمده در چارچوب سفر هیئت ازبکستان به سرپرستی عبدالله عارف اف نخست وزیر این کشور در تاریخ 14و 17 نوامبر سال 2017 میلادی به آلمان می باشد.

    این قرارداد اختصاص اعتبار به بانک ملی ازبکستان برای تامین مالی طرح های سرمایه گذاری و همچنین طرح های بخش کوچک و کارآفرینی خصوصی در زمینه واردات کالا و خدمات از آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را در نظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیون یورویی آلمان به ازبکستان برای اجرای طرح های اقتصادی

وام 100 میلیون یورویی آلمان به ازبکستان برای اجرای طرح های اقتصادی