مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:352018-02-20فرهنگي

انتخاب پایتخت کتاب نقطه پایان نیست؛ نقطه آغاز است


رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با بیان اینکه نباید انتخاب پایتخت کتاب، نقطه پایان باشد، گفت: بارها در جلسات جشنواره های ترویجی تاکید بر تنظیم برنامه هایی بود تا هم مسوولان آن شهر بعد از انتخاب شدن برنامه ها را رها نکنند و هم در سطح ملی، - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای درگیر، به طور مرتب پیگیر باشند تا انتخاب پایتخت کتاب، نقطه پایان نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،فریدون عموزاده خلیلی، رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درباره رویدادهای ترویج کتابخوانی درباره نقش برنامه های ترویج کتابخوانی بر سرانه مطالعه اظهار کرد: قطعاً طرح پایتخت کتاب تاثیر چندوجهی بر امر کتابخوانی ایجاد می کند و می تواند در سطح ملی بحث کتاب را ارتقا دهد.

وقتی شهری به عنوان پایتخت کتاب برگزیده می شود، در مسوولان نهادهای شهری و غیردولتی خود به خود انگیزه ایجاد می شود که برنامه هایی را که برای دست یافتن به این عنوان ارائه کرده اند، به طور جدی اجرا شود.

خود این مسأله بحث کتاب و ترویج کتابخوانی را جدی می کند.

از سوی دیگر رقبای آن شهر نیز که حضور داشته اند، انگیزه پیدا می کنند و ترغیب می شوند تا با ارائه برنامه های بهتر، در سال بعد به جایگاه پایتخت کتاب دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب پایتخت کتاب نقطه پایان نیست؛ نقطه آغاز است

انتخاب پایتخت کتاب نقطه پایان نیست؛ نقطه آغاز است