مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 11:362018-02-20سياسي

وظیفه همسری و مادری مانع فعالیت سیاسی و اجتماعی زنان نیست


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه وظیفه اصلی زنان همسرداری و فرزندداری جهت ایجاد خانواده ای موفق در جامعه خواهد بود اما این وظیفه هیچ گاه مانع حضور سیاسی اجتماعی آنان نخواهد بود.

- هاجر تحریری نیک صفت شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها اظهار کرد: از وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها 11 ماه درخشان امامت و ولایت برای هدایت بشر به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه زهرا سلام الله علیها نقش سعادت را برای همه بشریت از زن و مرد ایفا می کند خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در عمر کوتاه خود نقش بسزایی در هدایت بشریت داشته و با نثار جان عزیز خود از ولایت دفاع کرده است.

نماینده دوره هفتم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها نه تنها به عنوان یک زن یک مادر و یک فرزند نقش آفرینی کرده است بیان کرد: دختر نبی مکرم اسلام به عنوان یک فعال سیاسی و فعال اجتماعی چنان نقش آفرینی کرده اند که هیچ کدام از وظایف مادری و همسری ایشان مانع نقش فعالانه سیاسی و اجتماعی ایشان نشده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین همسر و بهترین مادر برای شوهر و فرزندان خود بوده اند گفت: هر جا که نیاز به حضور قاطعانه حضرت زهرا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه همسری و مادری مانع فعالیت سیاسی و اجتماعی زنان نیست

وظیفه همسری و مادری مانع فعالیت سیاسی و اجتماعی زنان نیست