مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 10:202018-02-20اجتماعي

محدودیت های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد/ ترافیک در محورهای خروجی تهران


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به سمیرم از ترافیک در محورهای خروجی تهران خبر داد.

- سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در محور تهران- قم نیمه سنگین بوده و در محور تهران- پاکدشت و تهران- کرج پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه محورهای منتهی به سمیرم همچنان دارای محدودیت ترافیکی هستند، تصریح کرد: محورهای منتهی به سمیرم از سمت استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه دارای محدودیت هستند، همچنین پلیس راه و عوامل انتظامی در این محورها حضور دارند و محدودیت های لازم در جهت تسهیل رفت و آمد خودروهای امدادی را اعمال می کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه درباره آخرین وضعیت جوی راه های مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: بارش برف در استان خراسان رضوی محور قوچان- چناران، قوچان- درگز، قوچان- سرو ولایت و محور مشهد- کلاچ مشاهده می شود.

سرهنگ رحمانی افزود: در اغلب محورهای استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین استان مازنداران محور بهشهر، بابلسر، نور و چابکسر مداخله جوی به شکل بارش باران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد/ ترافیک در محورهای خروجی تهران

محدودیت های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد/ ترافیک در محورهای خروجی تهران