مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 09:102018-02-20بين الملل

کره جنوبی تا پیش از آوریل طرح جدید مانور مشترک با آمریکا را اعلام می کند


وزیر اتحاد مجدد دو کره امروز (سه شنبه) اعلام کرد، مذاکرات برای تعلیق مانورهای نظامی مشترک میان کره جنوبی و آمریکا در حال انجام است اما وزیر دفاع از احتمال برگزاری مانور خبر داد.

- وزیر اتحاد مجدد دو کره امروز (سه شنبه) اعلام کرد، مذاکرات برای تعلیق مانورهای نظامی مشترک میان کره جنوبی و آمریکا در حال انجام است، این در حالی است که وزیر دفاع از طرح جدید دو کشور در این باره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا و کره جنوبی توافق کردند تا رزمایش های مشترک و منظم خود را تا زمانیکه کره جنوبی میزبان بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ است، برگزار نکنند.

"چو میونگ گیون"، وزیر اتحاد مجدد دو کره به پارلمان کره جنوبی درباره سوالات قانونگذاران درباره مانورهای مشترک نظامی میان این کشور با آمریکا گفت: من از بابت انجام مذاکرات برای تعلیق این مانورها مطلع هستم.

وی از دادن اطلاعات بیشتر درباره زمان بندی این رزمایش ها خودداری کرد.

اما وزیر دفاع کره جنوبی امروز اعلام کرد: سئول و واشنگتن طرح خود را برای برگزاری مانور مشترک تا پیش از آوریل اعلام می کنند.

سونگ یونگ مو، وزیر دفاع کره جنوبی در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری مانورهای نظامی تعلیق شده گفت: من و جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا پس از بازی های پارالمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی تا پیش از آوریل طرح جدید مانور مشترک با آمریکا را اعلام می کند

کره جنوبی تا پیش از آوریل طرح جدید مانور مشترک با آمریکا را اعلام می کند