مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 08:252018-02-20سياسي

به اصلاح در اصلاح طلبی نیازمندیم/حمایت چشم و گوش بسته از دولت نداشته باشیم


تاجرنیا نه فقط به جریان اصلاحات که به تمام مسئولین هشدار می دهد؛ بی توجهی به خواست مردمی باعث می شود تا دوباره جامعه شاهد بروز اعتراضات مردمی، - به اصلاح در اصلاح طلبی نیازمندیم/حمایت چشم و گوش بسته از دولت نداشته باشیم تاجرنیا نه فقط به جریان اصلاحات که به تمام مسئولین هشدار می دهد؛ بی توجهی به خواست مردمی باعث می شود تا دوباره جامعه شاهد بروز اعتراضات مردمی، همانند آن چه که در دی ماه گذشته رخ داد، باشد.

از سوی دیگر او نگران جنبش دانشجویی نیز هست و می گوید اگر این قشر به سوی انفعال و یا اعتراض حرکت کنند، ضررش به کل جامعه می رسد.

علی تاجرنیا فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با ایسنا به تبیین فرآیند شکل گیری انقلاب ها پرداخت و اظهار کرد: انقلاب راهکاری است که جامعه و مردم درون آن جامعه که از اصلاح امور کشورشان ناامید شده اند، انتخاب می کنند.

علاوه بر موضوع نارضایتی مردم در انقلاب، طبیعتا مولفه های متعددی در شکل گیری این روند تاریخی دخالت دارند؛ زمینه سازی هایی که از طرف مخالفین آن کشور در خارج صورت می گیرد، انگیزه هایی که به بخش های ایدئولوژیکی و عقیدتی مردم ربط دارد و عوامل اقتصادی از جمله مواردی است که باعث ایجاد، انقلاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اصلاح در اصلاح طلبی نیازمندیم/حمایت چشم و گوش بسته از دولت نداشته باشیم

به اصلاح در اصلاح طلبی نیازمندیم/حمایت چشم و گوش بسته از دولت نداشته باشیم