مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 23:562018-02-19سياسي

باید تا لحظه آخر با انحراف مبارزه کرد/ حضرت فاطمه (س) پرچمدار انحراف ستیزی بودند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پرچمدار انحراف ستیزی حضرت زهرا (س) بودند، گفت: ایشان به ما نشان داد نمی شود انحراف را دید و مبارزه نکرد، - چراکه انحراف ستیزی عقب گرد ندارد و باید تا لحظه آخر مبارزه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) که در وکیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: توجیه و فلسفه مراسم و شعائر و عشق ها و ارادت های ما نسبت به اهل بیت یک شعائر و مراسم سنتی خاص که در آبا و اجداد گذشته ما جریان داشته نیست.

وی ادامه داد: این عشق به اهل بیت تجدید خاطره مصیبت بار مربوط به یک هزار و 400 سال قبل به عنوان سنت دیرینه نیست بلکه این مراسم حاکی از وابستگی درونی ما به تبار و جریانی است که در زندگی امروز ما نقش دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در مسئله وابستگی ما به اهل بیت وابستگی جامع به تمام جهت وجود دارد که نه تنها یک دلدادگی و تجدید خاطره است بلکه می توانیم در جریان زندگی شخصی و جمعی اصول زندگی خود را بر اساس آنها تنظیم کنیم.

علم الهدی گفت: اگر کسی اهل بیت را اسطوره هایی در گذشته تاریخ و عشق تخیلی و تصویر خیالاتی بداند شیعه گری را اشتباه کرده و تشیع برای او درست جا نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تا لحظه آخر با انحراف مبارزه کرد/ حضرت فاطمه (س) پرچمدار انحراف ستیزی بودند

باید تا لحظه آخر با انحراف مبارزه کرد/ حضرت فاطمه (س) پرچمدار انحراف ستیزی بودند