مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 21:202018-02-19اجتماعي

اسناد موجود نشان می دهند ما در حوزه محیط زیست خطا کردیم


معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:همه اسنادی که در حوزه محیط زیست موجود است نشان می دهد که ما در این حوزه خطا کردیم و باید آن را درست کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،همایش شیوه های نوین حفاظت از محیط زیست با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و نقش آن در سلامت انسان در روز دوشنبه 30 بهمن با حضور کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در اهواز برگزار شد.

کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در این همایش ضمن ابراز تاسف از وضعیت هوای استان خوزستان گفت: اگرچه نفس کشیدن حق همه مردم ایران است و مردم خوزستان از این حق مستثنا نیستند و مردم ایران نیز از این حادثه متاثر هستند.

ضرورت تامین حق آبه تالاب های خوزستان مدنی افزود: وجود این پدیده ها چون گرد و غبار به ما یادآوری می کند که تالاب ها نیز حق حیات دارند و ما باید تلاش کنیم که حق آبه زیستی خوزستان را تامین کنیم و به آن برگردانیم تا وضعیت بهبود پیدا کنند .

وی با اشاره به اینکه نباید زیبایی های استان خوزستان به تاریخ بپیوندد ،گفت: اگر بگوییم دیگر این زیبایی ها که امروز در کلیپهای تصویری وجود دارد نخواهیم دید یک اشتباه استراتژیک بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد موجود نشان می دهند ما در حوزه محیط زیست خطا کردیم

اسناد موجود نشان می دهند ما در حوزه محیط زیست خطا کردیم