مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 19:262018-02-19حوادث

کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در این منطقه خبر داد و گفت: اشراف اطلاعاتی خوبی درباره باراندازهای مواد محترقه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان تهران، سردار محسن خانچرلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد جامع شهر قدس، در خصوص اهمیت نصب دوربین مداربسته در شهرستان قدس اظهار داشت: نصب و راه اندازی دوربین های شهری از جمله موضوعاتی بود که از ابتدای مسؤولیت خود پیگیر آن بوده ام.

وی با بیان اینکه دوربین های شهری در دو بخش نظارت و ثبت تخلفات تعریف می شود، گفت: در بحث نظارت، برای برخورد با جرائم خاصی که در مناطق حساس شهر که دوربین ها نصب هستند، صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: در بحث ثبت تخلفات نیز نصب دوربین های شهری در جهت ثبت تخلفات رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان نقش به سزایی دارد.

خانچرلی با بیان اینکه دو سال قبل در نیروی انتظامی غرب استان تهران یک دوربین نبوده است که از طریق شهرستان ها وصل شده باشد، بیان کرد: امروز بیش از 80 دوربین را در مرکز فوریت های پلیسی 110 نصب کرده ایم و میادین اصلی 6 شهرستان را از طریق دوربین پایش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران