مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 19:062018-02-19ورزشي

رقابت حساس شهید چمران لارستان با تیم ملی اردن


تیم شهید چمران لارستان در چهارمین بازی خود در رقابت های هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا به مصاف تیم ملی کشور اردن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از لارستان در ادامه رقابت های هندبال بانوان قهرمانی کشورهای غرب آسیا تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در چهارمین بازی خود در این مسابقات، عصر امروز 30 بهمن ماه 96 از ساعت 19 به وقت اردن و از ساعت 20 و 30 به وقت ایران به مصاف تیم کشور میزبان یعنی اردن می رود.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات بین المللی شرکت دارد، تا اینجای مسابقات با حضوری مؤثر و آبرومندانه توانسته است تیم های ملی عراق، لبنان و قطر را با تفاضل گل زیاد از پیش رو بردارد و بنا به آمار و ارقام، شانس نخست کسب قهرمانی در این تورنمنت مهم بین المللی باشد.

از طرفی، تیم ملی اردن نیز دیگر تیم بدون شکست این مسابقات که بر حسب تفاضل گل پس از تیم لارستان در جایگاه دوم جدول ایستاده، در تلاش است تا با استفاده از امتیاز میزبانی، خود را به صدر جدول نزدیک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با حضور 6 تیم از کشورهای مختلف به میزبانی اردن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/و http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت حساس شهید چمران لارستان با تیم ملی اردن

رقابت حساس شهید چمران لارستان با تیم ملی اردن