مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 18:062018-02-19ورزشي

برتری قاطع یاسین پیشرو قم برابر تکواندوکاران البرز


تکواندوکاران تیم یاسین پیشرو قم در دیداری حساس از هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر باشگاه های کشور برابر تیم هیأت البرز صاحب برتری قاطع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین پیشرو قم با انگیزه به دست آوردن یک برد دیگر و کاهش فاصله خود با تیم های بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر تکواندو مردان ایران امروز در دیداری حساس به مصاف هیأت البرز رفتند و با برد از زمین مسابقه خارج شدند.

مسابقه یاسین پیشرو قم و هیأت البرز از هفته پنجم دور برگشت فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه های کشور در خانه تکواندو به انجام رسید و نماینده قم در روزی که انیگزه بالاتری نسبت به مسابقات قبل برای بردن نشان داد با برتری قاطع 6 بر یک صاحب امتیازات کامل این دیدار شد.

این در حالی است که امسال شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران با عنوان جام خلیج فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم با حضور 11 تیم به انجام می رسد و یاسین پیشرو قم با هدایت یوسف کرمی ملی پوش اسبق و مدال آور این رشته از مسابقات جهانی و المپیک به میدان می رود.

رقبای یاسین پیشرو قم در این فصل تیم های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری قاطع یاسین پیشرو قم برابر تکواندوکاران البرز

برتری قاطع یاسین پیشرو قم برابر تکواندوکاران البرز