مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 17:202018-02-19اقتصادي

کشف میوه های قاچاق در میدان تهران


رییس اتحادیه بارفروشان از کشف محموله میوه قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: این محموله ها عمدتا به صورت کوله بری و به وسیله اتوبوس یا جاساز کردن در بارهای دیگر به تهران و شهرستان های دیگر می آید.

- حسن صابری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز محموله حدود 400 کیلوگرمی میوه که شامل انواع میوه های گرمسیری مانند آواکادو بود در میدان مرکزی میوه و تره بار کشف و ضبط شد.

وی افزود: به صورت هفتگی چندین محموله میوه های قاچاق در کشور به ویژه در میدان مرکزی میوه و تره بار کشف و ضبط می شود که اتحادیه های بخش خصوصی نیز در این زمینه با دستگاه های متولی از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، وزارت جهاد کشاورزی و غیره همکاری می کنند؛ البته نسبت به سال های گذشته حجم این میوه ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

رییس اتحادیه بارفروشان تاکید کرد: با توجه به حجم انبوه میوه در میادین مختلف که ناشی از تولید فراوان این محصولات است، هیچ نیازی به واردات میوه نداریم.

بنابراین وزارت جهاد کشاورزی به غیر از میوه های گرمسیری مانند موز، آناناس، نارگیل و انبه مجوزی برای واردات دیگر میوه ها صادر نمی کند و هر محصولی غیر از میوه های گرمسیری مذکور قاچاق محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میوه های قاچاق در میدان تهران

کشف میوه های قاچاق در میدان تهران