مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 17:202018-02-19سياسي

شرح وظایف همه دستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است


شرح وظایف همه ستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است اما آنچه که مشخص است فرماندهی میدان با هلال احمر و مدیریت کل کار با ستاد بحران استان های کهگلیویه و بویراحمد و اصفهان است که در دو یال در حال هدایت عملیات جستجو هستند.

- استاندار اصفهان گفت:شرح وظایف همه ستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است اما آنچه که مشخص است فرماندهی میدان با هلال احمر و مدیریت کل کار با ستاد بحران استان های کهگلیویه و بویراحمد و اصفهان است که در دو یال در حال هدایت عملیات جستجو هستند.

مهرعلیزاده در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا،اظهار کرد: شرح وظایف همه دستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است اما آنچه که معین شده است فرماندهی میدان عملیات با هلال احمر و مدیریت کل کار با ستاد بحران استان های کهگلیویه و بویراحمد و اصفهان است که در دو یال در حال هدایت عملیات جستجو هستند.

همچنین دستگاه های نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، علو پزشکی و دستگاه های دیگر در حال همکاری هستند و نمایندگانشان در منطقه مستقر هستند.

وی افزود: از آغاز صبح امروز یعنی حدود ساعت پنج عملیات جستجو با کمک چهار فروند هلی کوپتر با بیش از 50 سورتی پرواز در منطقه بین کهنگان و بیده که احتمال سقوط هواپیما در آن مناطق بیشتر است، انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح وظایف همه دستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است

شرح وظایف همه دستگاه های ذیربط برای یافتن هواپیمای سانحه دیده مشخص است