مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 16:062018-02-19سياسي

ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، عزت دارد


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، زنده است، عزت دارد و مردگی و افسردگی سراغ او نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی پیش از ظهر امروز در مراسم تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: دانشگاه چون محل دانش است متبرک است اما با وجود پیکر مطهر این دو شهید گمنام مبارکی مضاعف پیدا کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) اشرف و سیده زنان دو عالم است و جان خود را فدای اسلام و قرآن کرد.

وی بیان داشت: در ایام ماه بهمن هستیم ماه پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران که به رهبری امام راحل و پیروی از حضرت زهرا(س) و فرزندانش قیام کردند، این انقلاب را خدا به ملت ایران هدیه کرد و تا آخر این ملت حامی نظام اسلامی هستند.

علیمرادی حادثه غمبار سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را یادآور شد و این حادثه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده این جانباختگان و مردم ایران تسلیت گفت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری از تکریم شهدا توسط دانشجویان قدردانی کرد و نام این شهدای گمنام را در آسمان ها بلند دانست و افزود: دانشگاه آزاد افتخار دارد که مدفن این دو شهید عزیز باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، عزت دارد

ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، عزت دارد