مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 15:462018-02-19ورزشي

مسابقات جهانی وزنه برداری در ترکمنستان برگزار می شود/ مشهد میزبان پولادمردان


رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه سال آینده مسابقات جهانی وزنه برداری در ترکمنستان برگزار می شود، گفت: در نظر داریم تا اردوی تیم ملی وزنه برداری در مشهد برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، علی مرادی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات وزنه برداری خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد درخشان بانوان این استان سبب دعوت بانوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی شد.

وی افزود: وزنه برداری همواره بین مردم ایران محبوب بوده و مدال آفرین است که با فعال سازی بخش بانوان مقبولیت و علاقه جامعه به این رشته افزایش یافته است.

رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: زمانی بود که خراسان رضوی هیچ فعالیتی در این رشته نداشت و به نوعی هیأت وزنه برداری این استان تعطیل بود، اما امروز با همت رییس هیأت خراسان رضوی به جز مشهد، سایر شهرستان های این استان هم در این بخش فعال شده اند.

مرادی با اشاره به اینکه سال آینده مسابقات جهانی وزنه برداری در ترکمنستان برگزار می شود، تبیین کرد: در همین راستا، در نظر داریم تا اردوی تیم ملی وزنه برداری در مشهد برگزار شود و از این طریق فضای خوبی را برای مربیان و ورزشکاران خراسان رضوی به وجود آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جهانی وزنه برداری در ترکمنستان برگزار می شود/ مشهد میزبان پولادمردان

مسابقات جهانی وزنه برداری در ترکمنستان برگزار می شود/ مشهد میزبان پولادمردان