مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 15:462018-02-19حوادث

مرز دوغارون از بعد از ظهر امروز به روال عادی بازمی گردد


با توجه به حجم انفجار در سالن مسافران مرز دوغارون تلاش شد این مرز به وضعیت عادی برگردد و از امروز بعد از ظهر پذیرش مسافر آغاز می شود.

- حسین شرافتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: دیروز مقارن ساعت 11 صبح در سالن خروجی مرز دوغارون یک کپسول گاز که توسط مسافرین افغانستانی در حال عبور به سمت افغانستان بود بر اثر بی احتیاطی منفجر شد و به کپسول های دیگری که در آنجا بود سرایت کرد و باعث انفجار سالن شد که بلافاصله با استفاده از امکانات مرز و آتش نشانی تایباد آتش مهار شد و در همان ساعت اولیه سالن تخلیه شد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به خلوت بودن سالن فقط یک نفر تبع افغانی مجروح شد که به بیمارستان منتقل و سرپایی درمان و مرخص شد.

فرماندار تایباد با بیان اینکه آماده سازی سالن از دیروز بعد از ظهر توسط نهادها و سازمان ها پایانه مرزی، گمرک و گذرنامه شروع شد، ادامه داد: با توجه به آسیبی که به زیرساخت های مخابراتی و برق وارد شده بود، با تلاش شبانه روزی مجدد برق کشی و کابل های مخابرات وصل شد و سیستم های گذرنامه نیز آماده شد.

شرافتی بیان کرد: ترانزیت خودروهای خروجی در مرز دوغارون از ساعت 10 صبح امروز به سمت کشور افغانستان راه افتاده، ورودی نیز مشکلی ندارد و پذیرش انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز دوغارون از بعد از ظهر امروز به روال عادی بازمی گردد

مرز دوغارون از بعد از ظهر امروز به روال عادی بازمی گردد