مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 13:502018-02-19فرهنگي

فیلم های تلویزیون در روز شهادت حضرت فاطمه (س)


فیلم های سینمایی و تلویزیونی «بوسیدن روی ماه»، «زخم شانه حوا»، «پنجره»، «خاکستر نشین»، «گل برفی و راز بادبزن»، «سبز به رنگ زمرد»، «شیار 143»، - فیلم های سینمایی و تلویزیونی بوسیدن روی ماه ، زخم شانه حوا ، پنجره ، خاکستر نشین ، گل برفی و راز بادبزن ، سبز به رنگ زمرد ، شیار 143 ، تیک تاک ، سرخ به رنگ عقیق ، فرار از جهنم ، هیهات ، باجه تلفن ، دو جریب زمین ، دایره سرخ و تلافی سه شنبه (1 اسفند ماه) از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی صدا وسیما، فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان، سه شنبه (1 اسفند ماه) ساعت 10:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: احترام السادات و فروغ خانم دو پیرزن هستند که در همسایگی هم زندگی می کنند و بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.

احترام السادات هفته ای یک بار به بنیاد شهید مراجعه می کند و می خواهد هر طور شده رد و اثری از فرزندش بیابد اما بنیاد شهید پاسخ مشخصی به او نمی دهد.

بقیه فرزندانش که همگی صاحب خانواده هستند از او می خواهند که دست از این کار بردارد زیرا که به لحاظ جسمی حال و روز مساعدی ندارد و رفت و آمد در شهر آلوده تهران او را بیمارتر می کند اما گوش احترام السادات بدهکار نیست و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های تلویزیون در روز شهادت حضرت فاطمه (س)

فیلم های تلویزیون در روز شهادت حضرت فاطمه (س)