مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 13:202018-02-19سياسي

منفی بودن تست آنفلوآنزای لاشه پرندگان رهاشده در هفت سنگان


رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به این که رهاسازی تلفات دام و طیور در حاشیه جاده ها و شهرها عواقب سوء بهداشتی در بردارد، گفت: لاشه های طیور رهاسازی شده در هفت سنگان قزوین به لحاظ ابتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان منفی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی غیاث یزدی اظهار کرد: برنامه های عملیاتی و اجرایی در راستای پیشگیری از بروز برخی بیماری های دامی و به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام در دستور کار دامپزشکی قرار دارد و به صورت ادواری و با انجام اقدامات ترویجی، تلاش در راستای ارتقای سطح دانش عمومی همشهریان دراین ارتباط در جریان است.

وی افزود: علیرغم اطلاع رسانی های پیشین متأسفانه بعضاً شاهد اقداماتی غیر قابل قبول از سوی شمار اندکی از دامداران و مرغداران در سطح شهرستان هستیم که قطعاً عواقب سوء بهداشتی در پی دارد.

این مسئول از جمله این موارد به حمل ونقل و نیز نگاهداری دام و طیور بدون اخذ مجوزهای دامپزشکی و حتی رعایت نکردن حداقل ضوابط بهداشتی اشاره کرد.

وی به موضوع رهاسازی تلفات دام و طیور در حاشیه شهرها و جاده ها پرداخت و از جمله موارد اخیر در این ارتباط، به رهاسازی حدود 500 کیلوگرم تلفات مرغ در منطقه هفت سنگان قزوین اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفی بودن تست آنفلوآنزای لاشه پرندگان رهاشده در هفت سنگان

منفی بودن تست آنفلوآنزای لاشه پرندگان رهاشده در هفت سنگان