مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:212018-02-19اجتماعي

تجلیل آستان حضرت عباس (ع) از 300 دانشجوی برتر


آستان حضرت عباس (ع) برای ششمین سال پیاپی با برگزاری مراسم جشنی از 300 دانشجوی برتر سال تحصیلی 2017-2016 دانشگاه های عراق که با تلاش و کوشش شبانه روزی موفق به دستیابی به این مرتبه ارزشمند شده اند تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام برای ششمین سال پیاپی با برگزاری مراسم جشن باشکوهی، از 300 تن از دانشجویان برتر سال تحصیلی 2017-2016 دانشگاه های عراق که با تلاش و کوشش شبانه روزی موفق به دستیابی به این مرتبه ارزشمند شده اند تجلیل کرد.

این مراسم در محل مجتمع شیخ کلینی (قدس سره) و با حضور جمعی از روسای دانشکده های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عراق، نمایندگانی از عتبات عالیات، شخصیت های علمی از داخل و خارج استان کربلا، عبدالرزاق العیسی وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی، دانشجویان و خانواده های ایشان، تنی چند از مسئولان آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام، اعضای شورای اداری حرم مطهر و در راس آنها متولی شرعی حرم مطهر علامه سید احمد الصافی و رییس هیات امنای حرم مطهر مهندس سید محمد الاشیگر برگزار شد.

علامه سید احمد الصافی متولی شرعی حرم مطهر عباسی در سخنانی این موفقیت بزرگ را به دانشجویان و خانواده های ایشان تبریک گفته، موفقیت های روزافزون ایشان در زندگی علمی و خدمت به کشور را از درگاه خداوند متعال مسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل آستان حضرت عباس (ع) از 300 دانشجوی برتر

تجلیل آستان حضرت عباس (ع) از 300 دانشجوی برتر