مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:012018-02-19سياسي

سرمست در نشست خبری: آیین نامه تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی ها در دست تدوین است


آیین نامه تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی های قانونی مصوب هیئت وزیران در حوزه سیاسی تشکیل شده و در حال تدوین این آیین نامه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب " بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به مصوبات دهمین جلسه این کمیسیون که صبح امروز برگزار شد گفت: در این جلسه تقاضای پروانه مجمع اصلاح طلبان خراسان رضوی طرح و اتخاذ تصمیم موکول به گزارش سایت قطره و به نقل ازتکمیلی در جلسات بعدی شد.

وی افزود: گزارش مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی مطرح و تا جلسه آتی کمیسیون باقی ماند.

سرمست ادامه داد: در این جلسه گزارش مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی تصویب و مقرر شد در مهلت قانونی یعنی تا 14 خرداد 97 نسبت به تصویب آن بر اساس ماده 22 قانون اقدام کنند.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: درخواست جامعه زنان انقلاب اسلامی در جلسه کمیسیون مطرح و با توجه به گذشت زمان متنابه از برگزاری مجمع عمومی و اینکه براساس ماده 22 قانون احزاب مکلف هستند خود را با شرایط و مقررات جدید تطبیق داده و حداکثر تا 14 خرداد 97 برای این امر مهلت دارند، به جامعه زنان انقلاب اسلامی ابلاغ می گردد تا مطابق قانون خود را با قانون جدید تطبیق داده و مراتب را برای رسیدگی به این کمیسیون اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمست در نشست خبری: آیین نامه تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی ها در دست تدوین است

سرمست در نشست خبری: آیین نامه تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی ها در دست تدوین است