مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 11:262018-02-19فرهنگي

دست خالی فرهادی از بفتا / فهرست کامل برندگان جایزه بفتا 2018


مراسم اعطای جوایز هفتادویکمین دوره جوایز بفتا با اعطای جایزه بهترین فیلم به «سه بیلبورد» و بهترین کارگردانی به «گیرمو دل تورو» به کار خود پایان داد و جایزه «بهترین فیلم غیرانگلیسی» نیز به نماینده کره جنوبی رسید.

- دست خالی فرهادی از بفتا / فهرست کامل برندگان جایزه بفتا 2018 مراسم اعطای جوایز هفتادویکمین دوره جوایز بفتا با اعطای جایزه بهترین فیلم به سه بیلبورد و بهترین کارگردانی به گیرمو دل تورو به کار خود پایان داد و جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی نیز به نماینده کره جنوبی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ، مراسم اعطای جوایز هفتادویکمین دوره جوایز بفتا با اعطای جایزه بهترین فیلم به سه بیلبورد و بهترین کارگردانی به گیرمو دل تورو به کار خود پایان داد و جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی نیز به نماینده کره جنوبی رسید.

این در حالی است که فروشنده ساخته اصغر فرهادی کارگردان ایرانی  در شب 26 فوریه همزمان با برگزاری مراسم اسکار، در میدان ترافالگار در قلب لندن برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد و برای فیلم کره ای چنین تبلیغات گسترده ای در سطح شهر لندن صورت نگرفت.

  آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا بیشترین جوایز خود را به فیلم سه بیلبوردخارج ایبینگ میزوری اهداء کرد و این فیلم با کسب 5 جایزه بیشترین جایزه را دریافت کرد و شانس خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی فرهادی از بفتا / فهرست کامل برندگان جایزه بفتا 2018

دست خالی فرهادی از بفتا / فهرست کامل برندگان جایزه بفتا 2018