مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 11:202018-02-19دانش

روزانه به طور متوسط 500 رساله در حوزه علوم انسانی دفاع می شود


دکتر غلامعلی افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران با اعلام اینکه روزانه به طور متوسط 500 رساله در علوم انسانی دفاع می شود، گفت: پژوهشی مفید است که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد.

- دکتر افروز در حاشیه جلسه دفاع از رساله دکتری در واحد علوم و تحقیقات: روزانه به طور متوسط 500 رساله در حوزه علوم انسانی دفاع می شود دکتر غلامعلی افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران با اعلام اینکه روزانه به طور متوسط 500 رساله در علوم انسانی دفاع می شود، گفت: پژوهشی مفید است که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامعلی افروز، در حاشیه جلسه دفاع از رساله دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر شناخت سرحلقه زنجیره پژوهش، افزود: باید به گونه ای عمل کرد تا سرنخ علوم و فناوری های برتر در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در پژوهش همواره نباید به دنبال پیشینه بود، بلکه باید پیشنه سازی کرد، افزود: پژوهشگر خلاق و هوشمند هرگز پیشینه سوار نمی شود، بلکه خود پیشینه ساز است.

به عبارت دیگر پژوهشگران باید نوآوری داشته باشند و در تحقیق و پژوهش به جای تکرار مکررات، به دنبال ارائه طرح ها و نظریه های نو و کاربردی باشند.

استاد ممتاز دانشگاه تهران یادآور شد: نوآوری و اختراعات در طول تاریخ ثمره توجه ویژه پژوهشگران و دانشمندان خلاق به سوالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه به طور متوسط 500 رساله در حوزه علوم انسانی دفاع می شود

روزانه به طور متوسط 500 رساله در حوزه علوم انسانی دفاع می شود