مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 11:052018-02-19بين الملل

سندرز: انفعال ترامپ مقابل مداخله روسیه "نمایشی هولناک" است


برتی سندرز ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، رییس جمهور کشورش به خاطر عدم انجام اقدامات لازم در حفاظت از آمریکا مقابل مداخله روسیه در انتخابات آتی، - سندرز: انفعال ترامپ مقابل مداخله روسیه "نمایشی هولناک" است برتی سندرز ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، رییس جمهور کشورش به خاطر عدم انجام اقدامات لازم در حفاظت از آمریکا مقابل مداخله روسیه در انتخابات آتی، تاکید کرد، واشنگتن رییس جمهوری ندارد که در خصوص این مساله صریحا انتقاد کند و این مساله یک نمایش هولناک و ترسناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این اظهارات برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی از ایالت ورمونت پس از آن مطرح شد که رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در خصوص اتهام مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی روز جمعه کیفرخواستی را منتشر کرد و در آن علیه 13 تبعه روس که در تلاش های مسکو برای مداخله در آن انتخابات نقشی ایفا کرده بودند، اعلام جرم کرد.

سندرز در مصاحبه با شبکه ان.

بی.

سی گفت: به خاطر داشتن چنین رییس جمهوری، دموکرات ها و جمهوری خواهان باید دست به دست یکدیگر داده و از شرافت دموکراسی آمریکا حفاظت کنند.

وی افزود: باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا باید اقدامات بیشتری در جلوگیری از مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: انفعال ترامپ مقابل مداخله روسیه "نمایشی هولناک" است

سندرز: انفعال ترامپ مقابل مداخله روسیه "نمایشی هولناک" است