مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 10:462018-02-19ورزشي

تیم بوکس آذربایجان غربی راهی مسابقات جایزه بزرگ باکو می شود


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم بوکس آذربایجان غربی به نمایندگی از تیم ملی کشورمان راهی مسابقات جایزه بزرگ "جاده ابریشم" باکو می شود.

- مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم بوکس آذربایجان غربی به نمایندگی از تیم ملی کشورمان راهی مسابقات جایزه بزرگ "جاده ابریشم" باکو می شود.

عبدالله چمن گلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: تیم بوکس آذربایجان غربی به نمایندگی از تیم ملی کشورمان راهی مسابقات جایزه بزرگ "جاده ابریشم" باکو در کشور آذربایجان می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در تاریخ 12 اسفندماه به مدت پنج روز برگزار شده و در تمامی اوزان نیز ورزشکاران استان در مسابقات شرکت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: در مسابقات جایزه بزرگ جاده ابریشم باکو 42 تیم از کشورهای مختلف حضور یافته و از تیم استان نیز 15 نفر در مسابقات حضور می یابند و با نمایندگان سایر کشورها به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت ورزش بوکس آذربایجان غربی بسیار مطلوب است به همین سبب فدراسیون بوکس، این استان را به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بوکس در نظر گرفته و امید است که ورزشکاران کشورمان بتوانند مقام کسب کرده و مدال بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بوکس آذربایجان غربی راهی مسابقات جایزه بزرگ باکو می شود

تیم بوکس آذربایجان غربی راهی مسابقات جایزه بزرگ باکو می شود