مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 10:402018-02-19حوادث

حضور خانواده های نگران سرنشیننان هواپیما در دامنه ارتفاعات دنا +فیلم


تعدادی از خانواده های نگران سرنشینان هواپیمای سانحه دیده در دامنه ارتفاعات دنا حضور پیدا کردند.

- حضور خانواده های نگران سرنشین نان هواپیما در دامنه ارتفاعات دنا +فیلم تعدادی از خانواده های نگران سرنشینان هواپیمای سانحه دیده در دامنه ارتفاعات دنا حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا، یکی از اعضای خانواده های سرنشینان هواپیمای سانحه دیده می گوید فردی با یک امدادگر تماس گرفته و گفته هواپیمای ما سقوط کرده است اما نیروهای امدادگر اعلام کرده اند یکی از راه ها، جستجو در مناطقی است که از طریق موبایل روشن یکی از سرنشینان رد یابی شده است.

مدیر روابط عمومی هلال احمر سمیرم با تکذیب خبر تماس یکی از مسافران گفت: شایعات بسیاری در فضای اطلاعاتی و رسانه ای وجود دارد.

مردم اخبار را فقط از رسانه های رسمی دنبال کنند.

دو تلفن همراه ردگیری شده است و با تحلیل مکان تقریبی این دو سیگنال، تیم های جست وجوگر در حال ادامه عملیات هستند یکی دیگر از اعضای خانواده ها خواستار شده است که بالگردهای بیشتری به جستجو بپردازند تا شاید اثری از عزیزان شان بیابند اما امدادگران به خانواده های نگران می گویند ارتفاع دنا دچار ابرناکی شده و برف و کولاک در جریان است، بنابراین کار جستجو به سختی انجام می شود و بنابراین بالگردها به سختی می توانند مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خانواده های نگران سرنشیننان هواپیما در دامنه ارتفاعات دنا +فیلم

حضور خانواده های نگران سرنشیننان هواپیما در دامنه ارتفاعات دنا +فیلم