مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 10:352018-02-19بين الملل

آسمان غزه دیگر برای جنگنده های صهیونیستی امن نیست


یک هفته بیشتر از سرنگونی جنگنده "اف 16" ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای سوریه نگذشت که گردان های قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که پدافند هوایی این گردان ها به مقابله با جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی که به پایگاه های نظامی قسام حمله کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمله جنگنده های صهیونیستی به فاصله کمی از انفجار بمب کار گذاشته شده در نوار مرزی و در داخل اراضی اشغالی واقع در جنوب غزه صورت گرفت که به زخمی شدن 4 نظامی صهیونیست از تیپ "گولانی" منجر شد.

پس از این حادثه، جنگنده ها و توپخانه ارتش صهیونیستی اقدام به بمباران مواضع نظامی مقاومت فلسطین در نوار غزه کردند که منجر به شهادت 2 شهروند فلسطینی شد که سعی در نفوذ به داخل اراضی اشغالی فلسطین در جنوب نوار غزه را داشتند.

اما مساله مهم در این میان این بود که گردان های قسام برای اولین بار از زمان پایان جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه در تابستان سال 2014، با پدافند هوایی خود به مقابله با جنگنده های صهیونیستی پرداختند.

این تحولات باعث طرح سوال های متعددی درباره قدرت مقاومت فلسطین در غزه برای تحمیل واقعیت های جدید به عرصه منازعه با ارتش صهیونیستی از طریق دور کردن نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از هرگونه جنگی در آینده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان غزه دیگر برای جنگنده های صهیونیستی امن نیست

آسمان غزه دیگر برای جنگنده های صهیونیستی امن نیست