مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 10:262018-02-19بين الملل

پارلمان اردن بار دیگر به دولت «الملقی» رأی اعتماد داد


با وجود تظاهرات های اعتراض آمیز مردمی علیه سیاست های دولت اردن به نخست وزیری «هانی الملقی»، پارلمان این کشور بار دیگر به دولت رأی اعتماد داد.

- با وجود تظاهرات های اعتراض آمیز مردمی علیه سیاست های دولت اردن به نخست وزیری هانی الملقی ، پارلمان این کشور بار دیگر به دولت رأی اعتماد داد.

، پارلمان اردن عصر روز یکشنبه (دیروز) در جلسه خود درباره سلب اعتماد از دولت هانی الملقی رأی گیر کرد که 67 نماینده به آن رأی مخالف دادند و به این ترتیب دولت الملقی توانست بار دیگر از پارلمان رأی اعتماد بگیرد.

بنابر این گزارش، 49 نماینده به سلب اعتماد از دولت ملقی رأی موافق و پنج نماینده رأی ممتنع دادند و هشت نماینده نیز غایب بودند.

طبق گزارش وبگاه الاردن 24 ، نخست وزیر اردن طی سخنانی در ابتدای جلسه گفت که دولت این روزها در حال بررسی توصیه های کمیته مالی مجلس است و طی هفته آینده به آن پاسخ خواهد داد.

مردم اردن از سه هفته پیش در اعتراض به سیاست دولت مبنی بر افزایش قیمت کالاهای اساسی، حذف یارانه نان و افزایش مالیات ها در میادین شهر تظاهرات کرده و برکناری دولت و انحلال دولت را خواستار شدند.

الملقی پیش از این گفته بود که اعمال این سیاست ها به نفع کشور است و هرگز مصلحت کشور را فدای کسب محبوبیت مردمی لحظه ای نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اردن بار دیگر به دولت «الملقی» رأی اعتماد داد

پارلمان اردن بار دیگر به دولت «الملقی» رأی اعتماد داد