مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 05:562018-02-19سياسي

یادداشت/ محمدحسن قدیری ابیانه مثلث ارتجاع!


صفات برگرفته از نظام طاغوتی از قبیل تجمل گرایی، اشرافی گری، ویژه خواری، سهم خواهی و زیاده طلبی در زمره مذموم ترین رفتارهای کارگزاران نظام اسلامی برشمرده شده و رهبر حکیم انقلاب نیز علی الدوام، - مسئولان را در تمام رده های حاکمیتی، از این صفات ناپسند بر حذر داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از محمدحسن قدیری ابیانه نوشت: همه تحولات اجتماعی به مقتضای عمق و وسعت حرکت خود و با توجه به موانع داخلی و خارجی، ممکن است با آسیب ها و آفت هایی مواجه شوند که مسیر دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و یا استمرار آن ها را با خلل و دشواری روبه رو سازد.

انقلاب، جامعه و نظام اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و چنانچه این آسیب ها و آفت ها زدوده نشوند، به تعبیر بلیغ مقام معظم رهبری، انقلاب دچار ارتجاع خواهد شد که این امر ابتدا با کاسته شدن از سرعت سیر به سوی آرمان ها، سپس با توقف و درنهایت از طریق عقب گرد به شرایط پیش از انقلاب بهوقوع می پیوندد.

در چنین فضایی، ظاهر قضیه این است که انقلابیون در مصادر امور قرار دارند ولی سمت وسوی برخی از آن ها، برخلاف خط و خطوط انقلاب بوده و محصول تفکر حال حاضر این عده، بازگشت به ضدارزش هایی است که مردم به خاطر همان ها قیام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدحسن قدیری ابیانه مثلث ارتجاع!

یادداشت/ محمدحسن قدیری ابیانه مثلث ارتجاع!