مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 20:162018-02-18حوادث

پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات زیارت گرگان کشف شد


با تلاش هلال احمر گلستان و پس از 44 ساعت جست وجو در ارتفاعات روستای «زیارت» شهرستان گرگان، پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در این منطقه کشف شد.

- با تلاش هلال احمر گلستان و پس از 44 ساعت جست وجو در ارتفاعات روستای زیارت شهرستان گرگان، پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در این منطقه کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر گرگان اعلام کرد که متاسفانه پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات روستای زیارت گرگان کشف شده است.

حجت الله حاجیلری دومین کوهنوردی است که گفته می شود در ارتفاعات مذکور به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده است.

در این عملیات 11 تیم عملیاتی و یک تیم آنست شامل 46 نفر از جمعیت هلال احمر گلستان در عملیات جست و جو مشارکت کردند و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان نیز به صورت میدانی فرماندهی عملیات جست و جو را بر عهده داشت.

گفتنی است، شامگاه شنبه در پی مفقودی دو کوهنورد در ارتفاعات زیارت گرگان سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در گفتگو تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تسریع در عملیات جستجو این مفقودین را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، در پی حادثه مفقودی دو کوهنورد گمشده، سیدمناف هاشمی استاندار گلستان بامداد یکشنبه در تماس تلفنی با حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پیگیر و جویای احوال مفقودین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات زیارت گرگان کشف شد

پیکر دومین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات زیارت گرگان کشف شد