مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 17:502018-02-18بين الملل

ترامپ مجری سیاست های تعیین شده از سوی نظام آمریکا است


یک تحلیلگر استراتژیک خاورمیانه با بیان اینکه تصمیم ترامپ در مورد قدس تصمیم شخصی او نیست، بلکه راهبرد مشخص از سوی سیستم آمریکاست، گفت: ترامپ مجری سیاست های تعیین شده برای او از سوی نظام آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قندیل در نشست رویارویی محور مقاومت و اسراییل از تصمیم ترامپ تا سرنگونی جنگنده اسراییلی، اظهار کرد: در دورانی که پس از اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ بوده ایم، شاهد تحولات و اتفاقات نمادینی هستیم که این دوره را از سایر دوره ها متمایز می کند.

در واقع ما وارد یک عرصه جدید شده ایم.

این تحلیلگر استراتژیک خاورمیانه تصریح کرد: شاهد هستیم تصمیم اتخاذ شده یک تصمیم شخصی از سوی ترامپ نبود بلکه مساله ای که او اعلام کرد قانونی است که در کنگره آمریکا در سال 1995 و با اجماع اعضای کنگره صادر شد.

در آن زمان بیل کلینتون رییس جمهور وقت آمریکا بود و در این قانون تاکید شده که هرگونه بازگشت از این تصمیم غیرممکن است، تنها روسای جمهور آمریکا اعلام انتقال سفارت را به تعویق بیندازند.

وی ادامه داد: در واقع این مسائل نشان می دهد نگاهی که آمریکایی ها به قدس دارند بر این اساس است که قدس قابل تقسیم بین فلسطین و یا اسراییلی ها نیست و این مساله رویکرد واضح آمریکا در قضیه فلسطین را نشان می دهد و حقیقتا این تصمیم شخصی ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مجری سیاست های تعیین شده از سوی نظام آمریکا است

ترامپ مجری سیاست های تعیین شده از سوی نظام آمریکا است