مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 16:302018-02-18حوادث

انهدام 25 باند مواد مخدر در استان مرکزی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری 584 طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شده، همچنین 93 مورد طرح ارتقا امنیت اجتماعی، - 356 مورد کنترل محورهای مواصلاتی، توقیف 197 دستگاه خودرو و 90 دستگاه موتورسیکلت انجام و 25 باند نیز در همین حوزه متلاشی شده است.

به گزاش ایسنا، احمدرضا چگینی در نشستی با اصحاب رسانه، عنوان کرد: دیدگاه و نظرات رسانه ها در حوزه مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است، رسانه ها برای اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک عامل تحریک کننده، موج آفرین و انگیزشی قلمداد می شوند، همچنین رسانه وظیفه دارد که در این رابطه اطلاع رسانی درستی به مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر مشکلات زیادی وجودی دارد و به عنوان تهدید قرن از آن یاد می شود، عنوان کرد: اعتیاد یکی از معضلات و آسیب های مهم اجتماعی است که در این حوزه در وهله اول پیشگیری، سپس درمان حائز اهمیت است، تاکنون فعالیت های تحقیقاتی بسیاری در این حوزه انجام شده و نتیجه آن داده های مطلوب در این راستاست، اما دیگر وقت آن رسیده که این داده ها را عملیاتی کنیم و این مهم با کمک رسانه ها و مردم حاصل می شود.

چگینی اظهار کرد: جرم و کج روی سیمای جامعه را مخدوش کرده و به نوعی زیبایی را از جامعه می گیرد، جرم حتی در کمترین اندازه خود قادر است به امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 25 باند مواد مخدر در استان مرکزی

انهدام 25 باند مواد مخدر در استان مرکزی