مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 14:352018-02-18بين الملل

رژیم صهیونیستی تهدید کرد: از این پس شیوه برخورد ما با معترضان فلسطینی فرق خواهد کرد


در پی انفجار مینی در نزدیکی نوار مرزی با غزه و زخمی شدن تعدادی از سربازان اسراییلی، فرمانده ارتش این رژیم در جنوب اراضی اشغالی تهدید کرد که شیوه برخورد با تظاهرکنندگان فلسطینی از این پس متفاوت خواهد بود.

- رژیم صهیونیستی تهدید کرد: از این پس شیوه برخورد ما با معترضان فلسطینی فرق خواهد کرد در پی انفجار مینی در نزدیکی نوار مرزی با غزه و زخمی شدن تعدادی از سربازان اسراییلی، فرمانده ارتش این رژیم در جنوب اراضی اشغالی تهدید کرد که شیوه برخورد با تظاهرکنندگان فلسطینی از این پس متفاوت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سماء نیوز، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جنوب اراضی اشغالی امروز (یکشنبه) در واکنش به انفجار مینی در شرق خان یونس و زخمی شدن تعدادی از سربازان این رژیم تهدید کرد، از این پس شیوه برخورد ما با تظاهرکنندگان در نزدیکی محدوده امنیتی واقع در اطراف نوار غزه کاملا متفاوت خواهد بود.

در این حادثه زمانی که تعدادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در این منطقه مرزی تلاش می کردند پرچم فلسطین را از محلی که برای کمین تعبیه شده بود، بردارند، در اثر انفجار مین زخمی شدند.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند، در تحقیقات اولیه انجام شده توسط ارتش در خصوص این انفجار مشخص شد که پرچم مستقیما به یک مین متصل بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی تهدید کرد: از این پس شیوه برخورد ما با معترضان فلسطینی فرق خواهد کرد

رژیم صهیونیستی تهدید کرد: از این پس شیوه برخورد ما با معترضان فلسطینی فرق خواهد کرد